Magasinet "Bo i Evenes"

Det er mye som skjer på boligfronten i Evenes.

Det planlegges mer enn 75 nye boenheter før utgangen av 2023, og det stopper absolutt ikke med det.

For å bidra til at nye og gamle Evenes-væringer får vite mest mulig om flest mulige prosjekter – og om hvor bra det er å bo i Evenes - har kommunen gått i kompaniskap med Marita Eilertsen som gjennom sitt firma maritaeilertsen.com har påtatt seg å lage et helt nytt boligmagasin for Evenes kommune.

Kommunen vil medvirke med innhold, men prosjektet gjennomføres av henne. Det inkluderer både forespørsel om omtale og intervjuer, samt salg av annonser.

Vi håper alle henvendelser fra Marita Eilertsen angående boligmagasinet «Bo i Evenes» blir møtt med velvilje og godt humør og vi håper å kunne se første utgaven i postkassene i god tid før jul.