Bodø 2024 tilskudd og kulturkalender

Bilde over Bogen  - Klikk for stort bilde Lena Hope

Viser til tidligere info fra oss om Bodø 2024 - en unik anledning for prosjekter/arrangement, å få tilskudd til disse og omtale/PR i regionen. Vi håper lag, foreninger og organisasjoner med organisasjonsnummer (må ikke være registrert i frivillighetsregisteret) setter seg inn i dette og løfter fram sine arrangement/prosjekt og/eller lager nye arrangement/prosjekter.

Det er så mye som skjer i vår kommune i løpet av året. Samarbeid på tvers av generasjoner, kulturer, kommunegrenser osv. er bare bra i så måte.

Vi vet mange er fullt opptatt med årets arrangement, men håper dere får anledning å se nærmere på neste års satsing og mulighetene i og med Bodø 2024. Utfyllende info om Bodø 2024 finner du her:

Bodø 2024